21 בפברואר 2013

סרט מהחיים

כתבתו של איגנסיו ברנבאום, תלמיד כיתה י', מקיף ו', אשדוד.
השבוע, בבית ספרי מקיף ו', במגמת תקשורת (שבה לומדים על טלוויזיה, חדשות וגם על קולנוע) הטילו עליי לעשות עבודה שנקראת "נדבר גוליוית". למעשה, מדובר בעבודה על דבר שקרה לעצמי בעבר או על דבר שאני אוהב מאוד ושאני קשור אליו במהלך חיי.

העבודה בשלב הראשון הוא הסיפור עצמו (כאמור, משהו שאהבתי או משהו שקרה לי בעבר), אחר כך בשלב השני עליי לבחור איזה מוזיקה שאני רוצה, כי בסופו של דבר הסיפור יהפוך לקליפ\סרט קצר שבו יהיו תמונות שקשורות לנושא וגם מוזיקה שתלווה את הסרט.

באופן אישי, כשאמרו לי על העבודה אני הרגשתי במבוי סתום כי לא הרגשתי עדיין שאני יכול לחלוק דברים אישיים שלי עם חבריי לכיתה.אך המחשבה הזאת עברה בסופו של דבר, והחלטתי לבסוף שאני עושה עבודה על נושא שמלווה אותי בחיים והוא מכוניות.

את "האהבה" כנראה ירשתי מאבא שלי, ואני מקווה שהסרט יצא לי בסופו של דבר טוב עד טוב מאוד.

תגובות חבריי לכיתה על העבודה היו באותה דעה במובן מסוים. אחד התלמידים הגיב "זאת עבודה מעניינת, מרתקת, עמוקה, מלמדת על הרגשות בלבך, וזה עוזר כדי להכיר את עצמך יותר טוב".

עוד תלמיד בשם ברק פרץ, סיפר: "אני חושב שזאת עבודה חינוכית, מגלה דברים חדשים שלא ידענו על עצמנו". 

משך העבודה בערך חודש וחצי. לאחר מכן הסרט יהיה מוכן ויהיה גם אפשר לגלות דברים על חבריי לכיתה, וגם על עצמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.