12 במרץ 2013

הארלם שייק-עכשיו גם באשדוד


כתבתה של גילי פלדמן, תלמידת כיתה ט', מקיף ג', אשדוד. 
ברחבי כל העולם מתרחבת תופעת ה"הארלם שייק"- סרטון קצר של שלושים שניות, בו נראים קבוצות של אנשים רוקדים לצלילי ה"הארלם שייק". בשניות הראשונות של הסרטון נראה לרוב אדם אחד רוקד לבדו,בעוד שאר האנשים שנמצאים בסרטון עסוקים במשהו אחר. לאחר 30 שניות,המוזיקה משתנה ונעשית קצבית יותר,וכל הקבוצה מתחילה לפצוח בריקוד סוער עד שהמוזיקה נגמרת.

ה"הארלם שייק" בעצם נעשה מוכר לעולם על-ידי אתר הסרטונים המפורסם – "יוטיוב''. מי שבעצם דאג להעלות אותו היו קבוצה של חמישה בני נוער מאוסטרליה,שצילמו את עצמם רוקדים לצליליו, והעלו את הסרטון לאתר. 

הסרטון נעשה פופלארי במהירות, ותוך זמן קצר כבר עמד על מיליוני צפיות. גם החיקוי לא איחר לבוא, ו"יוטיוב" הוצף באלפי סרטונים בהם נצפים אנשים מחקים בדרכים שונות את אותו הסרטון, עד כדי כך כי נכון לחודש פברואר 2013, הועלו יותר מ-30,000 סרטוני "הארלם שייק" מכל העולם.

גם ישראל החלה להכיר בתופעה הססגונית הזו, ולמרות שלא הועלו הרבה סרטונים מישראל, ניתן לראות ברחבי הרשתות החברתיות כגון "פייסבוק" ו"טוויטר" שהתופעה והעידן הטכנולוגי של היום עושים את שלהם.

אם הייתם שואלים אותי איך אני מכירה את התופעה הזאת - הייתי אומרת מבית הספר. היא הגיעה גם לבית הספר שלי. כך היא גם מתפשטת ברחבי כל אשדוד. אם תיכנסו ליוטיוב תוכלו למצוא הרבה גרסאות אשדודיות לסרטון (כגון מקיף ו',מקיף א',מקיף ה' וכולי)
הנה הגרסא של המקיף שלי-מה אתם חושבים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.