17 בינואר 2013

סרט בורקס

כתבתה של תמר בצקשווילי, תלמידת כיתה י', מקיף ג', אשדוד.  

לקום בבוקר ולהרגיש עייף. להביט בשעון ולהיבהל. לחטוף מבט זעום מאמא ולרוץ לבית הספר. לא! אני נזכרת, הכריך שלי עם החביתה שאמש כעסה שלא אכלתי - שכחתי אותו. הכריך הטעים מלא ירקות וגבינה. לא אזכה לנגוס בו כי מאוחר מידי לשוב הביתה.

הסיטואציה הזאת מוכרת לכם? אז מעכשיו לא צריך להיבהל על הבוקר - נפתח אצלנו בבית הספר, בית ספר מקיף ג' באשדוד, קיוסק קטן וידידותי.

המוכרים בהפסקות הם תלמידי בית הספר. תלמידים אלו הם ממועצת התלמידים, וחלקם מהיזמים הצעירים. ובכן ראש מועצת התלמידים של בית ספרי, אלינור דמסה, החליטה לעשות עסקה עם הקיוסק מחוץ לבית הספר שבדרך כלל היינו הולכים אליו בהפסקות כדי להשיג שם 
אוכל. הם הגיעו לעסקה ולפיה הם ימכרו את המוצרים בבית ספרנו במחירים זולים אך באותה האיכות. למשל שקית במבה שעולה שלושה שקלים אנו קונים בשקל אחד, כריך טעים  עם חביתה - רק בחמישה שקלים! 
הפרויקט פתוח בהפסקה הגדולה, שאורכה כעשרים דקות. עשרות תלמידים עומדים בתור אבל בסופו של דבר כולם זוכים לקבל שירות.

אז איך התחילה היוזמה המבורכת: יו"ר מועצת התלמידים משנה שעברה, שי, סיכמה עם עובדי נמל אשדוד, ובראשם, סמי בוהן, לספק סחורה שתתאים לטווח המחירים של התלמידים. וכך אכן היה. נמכרו גלידות, בורקסים ועוגות במחי אחיד - שלושה שקלים בלבד. בסך הכל מדובר ביוזמה טובה לבית ספרנו. מצד אחד יזמים צעירים הגשימו חלום ומצד שני העסקים פורחים ומרמזים על העתיד הפתוח של כולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.