24 בינואר 2013

צעד קטן, חוויה גדולה.

כתבתן של פאינה קניאז'נסקי ושיר עוזיאל, תלמידות כיתה י', תיכון מקיף ג', אשדוד. 
האם יצא לכם פעם לראות חבורת רקדנים שרוקדים במרכז הקניון ואז נעלמים כאילו לא קרה דבר? כאילו הם לא מכירים אחד את השני? כאילו הכול לא היה מתוכנן?


לנו זה קרה, ואפילו לקחנו חלק בזה!

ביום ראשון 9.12.12 נערך ה"פלאש מוב" הראשון באשדוד, בקניון הסיטי. עשרות רקדנים בכול הגילאים התקבצו מכול רחבי הקניון, והחלו לרקוד מספר ריקודים.
ההכנות ל"פלאש מוב" החלו לפני כחודשיים, ביוזמתו של הרקדן אלירן אחוון ובשיתוף סטודיו "מוב". במהלך החודשיים נפגשו הרקדנים למספר חזרות, בהם הם למדו את הריקודים השונים.
ראיינו את אלירן אחוון שיזם את רעיון הפלאש מוב באשדוד.

אלירן, מאיפה התחיל הרעיון של פלאש מוב באשדוד?
"את הרעיון וההשראה קיבלתי מהסרט "סטפ אפ". אמרתי לעצמי: גם אני יכול, למה לא בעצם? יש רקדנים מצוינים באשדוד, יש רצון ויש יכולת".

האם בעקבות החזרות האמנת שהרקדנים יצליחו במשימה?
"ציפיתי שיבוא לרקוד איתי יותר בוגרים, אבל רוב המשתתפים היו צעירים. בסה''כ הם עשו עבודה טובה".

האם הפאלש מוב התנהל כמצופה?
"ה'פלאשמוב' התנהל כמצופה באופן חלקי. תמיד יש הבדל בין מה שרואים בדמיון לפני לבין 'האקט' עצמו. היו נושאים לשיפור, היו דברים שהתנהלו באופן טוב - אבל העיקר החוויה. בשנה הבאה אני מאמין שיהיה טוב יותר, מקצועי יותר".

האם תהפוך את ה"פלאש מוב" למסורת באשדוד, ואם כן מה הלקחים לפעמים הבאות?
"הייתי רוצה כל שנה להפתיע מחדש את תושבי אשדוד ב'פלאשמוב' יותר ויותר מושקע ומלהיב. זאת הופעה בשביל הרקדנים, זה אטרקציה לתושבים, וכמובן הגשמת חלום בשבילי".

זכינו לקחת חלק בחוויה המדהימה. עם תחילת המופע המצלמות מיד נשלפו ואנשים רבים התאספו סביב הרקדנים, ורבים נותרו פעורי פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.