15 בנובמבר 2012

עפים על הבמה


כתבתה של אופק מליק, תלמידת כיתה י', תיכון מקיף ג', אשדוד

להקת "מניפסט" הופיעה לאחרונה באשדוד. כתבתנו, אופק מליק, חזרה נרגשת מההופעה אחרי שפגשה לשיחה חטופה מאחורי הקלעים את הסולן האשדודי של הלהקה, אלון שר, פליט התוכנית "דה וויס".

"אני מרגיש רגיל , זה מה שמיוחד בי ". בשורה אחת מתוך הסינגל הראשון והמיוחד להקת 'מניפסט' תיארו את עצמם בדרך הטובה ביותר. המסר הסמוי הוא שמדובר בלהקה פשוטה ולא מתחכמת .תתכוננו להתאהב. לאחרונה הופיע הלקה במרכז המוזיקה באשדוד.

'מניפסט' היא להקת פופ רוק ישראלית. הסולן- אלון שר, שכולכם בוודאי מזהים מתוכנית הריאלטי 'דה וויס'. לאחרונה הם "שחררו" את האלבום הראשון שלהם- "מיוחד"- ויצאו למסע הופעות בכל הארץ, אחרי מופע ההשקה גדול בבארבי ת"א.
למרבה הצער אי אפשר להתייחס ל'מניפסט' מבלי לדבר גם על תופעת "דה וויס".אם נשים בצד לרגע את ה"פורשות" יובל דיין, דנה גור ועוד רבים אחרים, אני יכולה לומר בלב שלם שאלון היה אחד הפייבוריטים שלי לאורך כל הדרך. משהו בכנות והפשטות שלו חדר את המסך הישר אל תוך הלב שלי, ומבלי לעשות הרבה רעש- כבש הרבה לבבות.
הדו-קרב מול 'ליאונל' שהביא להדחתו של אלון מהתוכנית. היה קרב "אריות" ראוי שלא נראה כמותו בריאליטי הישראלי. בעייני מדובר ב- 2 קולות יוצאי דופן על במה אחת. אבל רק אחד שרד.
לצערי אלון שר הודח. הבטחתי לעצמי להמשיך לעקוב אחרי חומרים שלו.
היו לי הרבה ציפיות ושאלות לפני המופע שלהם. האם האמן שראיתי בדה וויס על המסך ישתקף באותו אופן גם במציאות ובאומנות הפרטית שלו?
טוב אז האמת שמניפסט ענו על הציפייה שלי.
אם שוכחים לרגע את להקת החימום הסבירה מינוס, להקת ג'ן, אני יכולה בכנות לומר שנהנתי מכל רגע.
הסדר הנכון של בחירת השירים העבירו את האנרגיות המטורפות של הלהקה ישר אל הקהל האשדודי. התרגשנו איתם בשיר "מקלט" וב"עד מחר" של אביתר בנאי (שהיה מן שידור חוזר לייב לאודישן הראשון של אלון) ובהחלט "עפנו" איתם בשיר "תכף נעוף".
השיר שבלט היה דווקא "קל" והקהל הכי את המילים היטב.
אז אנרגיות מטורפות , קבלתי. להתרגש כמו גרופית בת 12, קיבלתי. לשמוח ואפילו לשיר למיקרופון מהקהל, קיבלתי.
ומה לגבי אלון? כשהלהקה ירדה מהבמה הייתי חייבת להחליף עם אלון כמה מילים, בכל זאת הסקרנות גברה עליי , ותרשו לי לציין שמדובר בבן אדם צנוע וכריזמטי כאחד.
אז תקראו לזה איך שתקראו לזה , כישרון או רק 15 דקות של תהילה- אני אישית יודעת שנהנתי מכל רגע ואני בהחלט מתכוונת להגיע להופעות הבאות .. מניפסט –  הרבה יותר ממיוחד .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.