10 בנובמבר 2011

אחריי!

בס"ד

כתבתו של רפאל אלמקייס, תלמיד כיתה י"א7 מקיף י', אשדוד

מדי שנה מקיימת תנועת "אחריי!" יום ספורט, והשנה נטלו חלק ביום הספורט הזה גם תלמידים ממקיף י' אשדוד.

תנועת אחריי! נוער מוביל שינוי, היא תנועת נוער ישראלית שהוקמה בשנת 1997. פעילות העמותה החלה בייסוד קבוצה אחת בשכונת התקווה. העמותה מתפתחת בקצב מהיר, כאשר עם פתיחת שנת הפעילות תשע"א (ספטמבר 2010) חברים בתנועה כ-3500 בני נוער אשר משתתפים ב-160 מסגרות פעילות ומעל לעשרת אלפים בוגרים. התנועה הוקמה במטרה לטפח מנהיגות צעירה ולפתח מעורבות חברתית בקרב בני נוער מכל רחבי הארץ. לתנועת אחריי קיימות כמה קבוצות כמו, אחריי! לבגרות, אחריי! לקהילה, אחריי! בשטח ועוד. בכתבה נתמקד בתנועת אחריי! לצבא.

השבוע ב- 8.11.11 יצאו חניכי תנועת אחריי ליום הספורט השנתי של התנועה. השנה התקיים יום הספורט בקריית גת ותלמידי אשדוד (שנקראים "סיירת י"א") גם עשו פעימותיהם לכיוון העיר בשעה 15:00. בסיירת י"א יש לא פחות מ-50 חניכים אשר מקפידים להגיע לאימוני התנועה, אחריי! לצבא פעמיים בשבוע. עם זאת קיימים עוד 3 קבוצות אחריי נוספות באשדוד שמאמנות ילדים מאזורים שונים בעיר.

כאשר הגיעו כל חניכי התנועה נתבקשו לעבור שלל משימות אשר תקבע איזו קבוצה מנצחת בסוף יום הספורט הזה. בין המשימות נתבקשו החניכים (שהגיעו מכל הארץ) לנסות לנווט עצמם בעיר קריית גת ע"י תמונות שקיבלו, שיחקו משחקים שונים כמו משיכה בחבל, הרמת גזעים, סחיבת שקיי חול, מחניים ועוד. בסופו של היום ניצחה קבוצה מהעיר אשדוד אומנם לא סיירת י"א אבל בכל זאת כבוד.

עם זאת נכח באירוע השר סילבן שלום אשר דיבר עם החניכים על חשיבות המשרתים בצה"ל. חניכים רבים הגאים בעצמם בכך שהם בתנועה נתנו תגובות בסוף היום על השאלה איך הם מגדירים את יום הספורט הנ"ל, "יום מטורף מלא אנרגיה", "שווה מאמץ בפעם הבאה גם ננצח", "פשוט יום כיף" ועוד.. התלמידים חזרו לבתיהם רק בשעה 22:30 בלילה אחרי יום עמוס אנרגיות ונהנו מכל רגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.