28 במרץ 2011

מרפי - אף פעם לא מתחפש

כתבתה של נטלי כהן, תלמידת כיתה י'1, תיכון מקיף ז' באשדוד.


כולם מכירים את "חוקי מרפי", ואיך שהם תופסים אותך ברגע הכי לא צפוי - וזה בדיוק מה שקרה לי, השנה בחג הפורים.

חג פורים, הוא החג האהוב ילדי ישראל בשל התחפושות, אוזני המן, משלוחי המנות, מלאי הממתקים, אבל בעיקר בגלל התחפושות. כל שנה התלמידים מחפשים את התחפושת הכי יפה ומושקעת כדי לבוא איתה לבית הספר. כמו כולם גם אני אוהבת להתחפש, אך השנה לא רציתי להתחפש ולבוא לפורים בגלל הסיבה שעד כה בבית הספר בו אני לומדת, תיכון מקיף ז' באשדוד, לא היא ממש כיף בפורים. ומה שהעצים את הסיבה שלא כדאי לי לבוא לפורים היא שנה שעברה בה ירד גשם בפורים.

אך, ע"פ "חוק מרפי", דווקא מתי שאני לא באה לחגיגת פורים בבית הספר - אני אפספס משהו גדול!

וכצפוי, פורים השנה בבית הספר היה מושקע ביותר, ומזג האוויר היה נפלא וקיצי. בית הספר ממש השקיע השנה: הוא הביא את רודריגו גונזאלס להנחות את תחרות התחפושות, דוכנים פוזרו ברחבי בית הספר ובהם דוכני צמידים, עגילים, שרשראות, ועוד כל מיני דברים טובים, היו תחנות של משחקים וכולם היו מחופשים ושמחים.

יוסי כהן, תלמיד כיתה י'1 מבית הספר: "כל שנה בפורים זה אותו הדבר. כבר מכיתה ז'-ט' היינו יושבים סתם בכיתה. השנה עשינו תחרות של הגמד והענק ואחרי הפעילות הביאו פעילויות לכל בית הספר בחצר. כל שנה הפעילות הייתה ממש משעממת, הייתי בא לשעה לבית הספר וחוזר הביתה מרוב שיעמום. שנה שעברה לא התחפשתי בגלל זה .... אך השנה הופתעתי לטובה מההשקעה. הביאו את רודריגו גונזלאס, כולם היו שמחים ונשארו עד הסוף ואפילו התחפשתי - למלצר".

ג'ני דוד, תלמידת כיתה י'1: "היה נורא כיף. היה מאוד מושקע. השנה התחפשתי לבוב הבנאי. הלכתי לבית הספר וראיתי את כל התחפושות היפות של כל הילדים. נכנסתי לכיתה, הייתה פעילות מהנה - בניגוד לשנים הקודמות שחקנו גמד וענק, ילדי הכיתה הביאו תמונות שלהם משנים קדומות מפורים והיינו צריכים לזהות אותם. לאחר מכן יצאתי מהכיתה והלכתי לפעילות של כל בית הספר. השנה ביחס לשנים קודמות, מאוד השקיעו בהופעה ובתחרות, היו מלא דוכנים והיה מאוד כיף".

מיטל לזרוביץ תלמידת כיתה י'1: "השנה ממש הופתעתי לטובה מבית הספר! בית הספר ממש השקיע בחג פורים. היו מלא מתנפחים דוכנים של צמר גפן מתוק ופופקורן - מה שלא היה בשנים קודמות. השנה בניגוד לשנים קודמות שמתי לב שמלא מורות ורוב הילדים התחפשו והיתה אווירה של חג, אווירה חגיגית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.