10 במרץ 2011

טיול שנתי שכבה ז'

כתבתו של שון גלס, תלמיד כיתה ז' 3, תיכון מקיף ו' באשדוד.

הטיול השנתי של תלמידי כיתה ז' מבית הספר התיכון מקיף ו' באשדוד יצא לדרך. התלמידים יצאו בפעם הראשונה לטיול בן יומיים (רובם) במסגרת מע' החינוך ובו ישנו מחוץ לבית.

במסגרת הטיול אשר התקיים ב- 6-7.3.2011 התלמידים טיילו באזור מדבר יהודה וים המלח. מטרת הטיול הייתה לשלב בין המדבר למים ולנחלים - שני נושאים מנוגדים למדי.

ביום הראשון לטיול התלמידים יצאו מתיכון מקיף ו' באשדוד לעין גדי – נחל ערוגות. בנחל ערוגות הלכו על המסלול היבש והגיעו עד למפל הנסתר, שם יכלו להיכנס למים הקרים ולהתרענן. ניתן היה להבחין במקום בשפני סלע ובציפור הנקראת "פרחת המדבר" עקב כנפיה הכתומות. בערב הגיעו התלמידים לכפר הנוקדים, שם התכבדו בארוחה בדואית וישנו בשקי שינה במאהל גדול.

ביום השני התלמידים התכבדו בארוחת בוקר בדואית ולאחר מכן נסעו להר מצדה. הם הגיעו להר מצדה ועלו במעלה מסלול "הסוללה". כאשר הגיעו לראש ההר, למדו על המבנה האסטרטגי וחשיבות ההר, וכן על הסיפור אשר הוא נושא עימו. בהר מצדה טיילו בין החדרים וראו את אדריכלות המגוונת ומתוחכמת יחסית לתקופה. לבסוף הם ירדו את מסלול הנחש, ולמדו כי אם המסלול לא היה בצורת הנחש לא ניתן היה לרדת מההר.

תלמיד כיתה ז': "הטיול היה מהנה מאוד, בטיול הכרתי טוב יותר את חבריי לשכבה וניהנתי להיות איתם. הטיול תרם לגיבוש הילדים והכרת הארץ גם מהאזורים היבשים והחמים יותר". גם המורות והמחנכות מביה"ס נהנו מאוד ביחד, והטיול עוזר לשנות את השגרה ולהיות ביחד מחוץ למקום בית הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.