31 במרץ 2011

התזמורת הישראלית אשדוד

כתבתו של רפאל אלמקייס, תלמיד כיתה י'7, תיכון מקיף י' באשדוד.

התזמורת הישראלית של אשדוד המכונה בשמה האנדלוסית קיימה השבוע מופע בלתי נשכח שבו השתתפו גם קבוצת תלמידים.

יהודה סעדו עם תלמידי כיתה י'7 מתיכון מקיף י' באשדוד

התזמורת האנדלוסית הישראלית היא תזמורת שמרכזה באשדוד, המתמקדת במוזיקה שמקורה בספרד המוסלמית ("אנדלוסיה") של המאה ה-10 וה-11 ונשתמרה בקרב יהודי צפון אפריקה. היא נוסדה באשדוד בשנת 1994 ובשנת 2006 זכתה התזמורת בפרס ישראל למפעל חיים.

השבוע, ביום שני ה-28.3 בשעות הערב, קיימה התזמורת האנדלוסית מופע בלתי נשכח בגן יבנה, בו השתתפו גם תלמידי כיתה י' 7 מ"המסגרת הישיבתית" בבית הספר התיכון מקיף י' באשדוד. לתלמידים הייתה בחירה חופשית אם להגיע למופע או לא משום שהפעילות התקיימה בשעות הערב והצריכה הגעה עצמית של התלמידים - ובכל זאת התלמידים הופיעו במלא הדרם לקראת המופע.

יהודה סעדו שר עם התזמורת האנדלוסית אשדוד

זמן המופע היה כשעה וחצי וכלל שירים שונים בניגונה של התזמורת, ופיוטו של הפייטן ליאור אלמליח. במהלך המופע הצטרף גם הזמר יהודה סעדו אשר שר לצד הפייטן אלמליח וכן סולו אחד. האולם הכיל לא פחות מ-150 אנשים אשר נותרו פעורי פה ושבעי רצון בסוף המופע.

התלמידים שנכחו במופע ענו פה אחד שנהנו מאוד מהקונצרט ואף יגיעו שוב לפעילויות מן הסוג הזה כשיזדמן להם. אחד התלמידים מסר בתגובה: "נהניתי מאוד מהמופע! הוא היה בשעה נוחה, בשעות הערב, וגם היה קליל, ולא כבד מדי, לכן מאוד נהניתי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.