16 במרץ 2011

פורים במקיף ו'

כתבתו של ניר רובין, תלמיד כיתה ז' 6, תיכון מקיף ו' באשדוד.

השנה, תשע"א, בית הספר העל-יסודי מקיף ו' באשדוד ממשיך כהרגלו ומעביר יום משמח בו התלמידים מתחפשים וחווים הפעלות יצירה, הפחתה בלימודים וחגיגות. פרטים מקיפים על חג הפורים השנה במקיף ו' כולל ראיון מיוחד עם נציגת מועצת התלמידים שירן לוקסנבורג.

כמו בכל שנה לקראת פורים, תלמידים מתחפשים. ועם זאת, מגיע הצורך לבצע משהו ייחודי ושונה משאר הימים. השנה התלמידים והמורים בבית הספר התיכון מקיף ו' מתחפשים באותו הזמן, ביום ו' ה-18.3.2011. כמו-כן, מועצת התלמידים של מקיף ו', ובראשה יו"ר מועצת תלמידים שירן לוקסנבורג, נערכת מראש ליום זה.

ראשית, הצעד הראשון של המועצה היה לאתר להקת-רוק מכל חטיבה שתנגן בתחרות התחפושות הבית-ספרית. על כל פוסטר שנתלה על קירות ביה"ס התנוססה בקשה והיא: "כל להקת-רוק שרוצה לנגן בפני קהל התלמידים צריכה לפנות למועצה לבחינה". ניתן לציין כי עד ליום פרסום הכתבה, מועצת התלמידים לא מצאה להקת-רוק שתנגן בפני בית-הספר.

כאמור,יום הלימודים ייחל בשעה 9:00 בבוקר. באותו יום תיערך תחרות תחפושות בה תלמידים יתחרו על המקום הראשון, ולתלמיד שיזכה יוענק פרס מכובד ביותר.

דבר טוב נוסף שנעשה למען הזולת במקיף ו', הוא שכל תלמיד מתבקש להביא משלוח-מנות לגדוד חיילי גולני.

להלן ראיון שנערך עם שירן לוקסנבורג-נציגת מועצת התלמידים:

מה שונה פורים השנה משנים עברו?
"השנה אין הרבה שוני משנים קודמות. כל פעם רק מתווספות פעילויות אך הבסיס אותו דבר".

אילו פעילויות מתוכננות לפורים?
"כמו בכל שנה - תהיה תחרות תחפושות, אנחנו יוצאים השנה למעון "לילך" - מעון לאנשים מוגבלים, לשמח אותם ולהביא להם משלוחי מנות". כמו-כן היא ציינה שתהיה שעת חינוך עם המחנכות של כל כיתה.
עוד דבר שמתוכנן בביה"ס הוא ריקוד "זומבה" - אירובי דאנס המשלב מוסיקה מדרום אמריקה עם צעדי ריקוד לטיניים שיבוצע על-ידי רקדנים מקצועיים.

מה עושה המועצה כדי להגן על התלמידים במקיף מפני נפצים?
"המנהל, מר אבי קורן, בדרך כלל מפרסם, יחד עם מועצת התלמידים, שחל איסור מוחלט להביא נפצים וכל הדברים המסוכנים המיוחסים לפורים".

כל מה שנותר לומר הוא פורים שמח ולא להתמלא באכילת הרבה אוזני-המן!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.