3 במרץ 2011

מודעות לצה"ל

כתבתן של אביחי דאלאל, תלמיד כיתה י'1 ושני אמרניאן, תלמידת כיתה י'3, תיכון מקיף ה' באשדוד.

בתאריך ה-16.2 נערכה בבית הספר התיכון מקיף ה' באשדוד "הפסקה פעילה" בנושא מודעות לצה"ל וחשיבות הגיוס.
לאירוע הגיעו חיילים המשרתים בגופים שונים בצה"ל כדי להסביר ולענות על השאלות הנפוצות בקרב התלמידים הקרובים לגיוס. בהפסקה הפעילה נפתחו גם דוכני מכירת מזון ושתייה שהכנסותיהים הועברו כתרומה לדוד אלחרר, תלמיד מקיף ז', בן ה-15 הסובל ממחלה קשה. עם זאת, נפתחו דוכנים בהם משחקי קליעה למטרה, באולינג, חשיבה ומזל.
בהפסקה התנגנו שירים שהופעלו על ידי התקליטן הקבוע של מקיף ה'.

ימים קודם לכן נכנסו החיילים לכיתות י'-יב', הסבירו על השירות המשמעותי בצה"ל, על הגיוס שלהם עצמם, נתנו נקודות למחשבה ופתחו דיונים שונים ומגוונים בין התלמידים בכיתות. החיילים הסבירו שהם תמיד כאן בשביל התלמידים - אם זה לצורך דיבור על צה"ל או על דברים אישיים. המחנכים והמחנכות נכחו בשיעור שהעבירו החיילים וחיזקו את דבריהם.

תלמידי בית הספר יוכלו ל"נדנד" לחיילים בשאלות כמו: צבע המדים, סמלים של היחידות, שנות שירות, שירות לאומי, גודל הנשקים ועוד.

אז תלמידי מקיף ה', אם יש לכם שאלות אתם יותר ממוזמנים לפנות לחיילים המשוטטים בבית הספר,
הם פה בשבילכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.