9 בינואר 2011

נבחרת הכדורסל של בנות מקיף ז' עלתה לאליפות המדינה

כתבתו של עדן שמיר, תלמיד כיתה י' 1, תיכון מקיף ז'.
במסגרת האליפות הארצית של נבחרות כדורסל הבנות, עלתה נבחרת הכדורסל של תיכון מקיף ז' לשלב הגמר של אליפות המדינה אשר תתקיים השנה בגליל.

קפטניות הקבוצה: שירלי כהן ושיר פוטרמן
נבחרת הבוגרות משכבות י'- יב' זכתה במקום השני בשלב הגמר המחוזי (דרום) באליפות הארצית, והעפילה לגמר אליפות המדינה. בתחרות שנערכה בגליל הפסידו בנות מקיף ז' לבאר טוביה - ניצחון במשחק זה היה מוביל אותן לעלייה לליגת העל בכדורסל.
כמו כן, נבחרת הבוגרות עלו לליגת העל לתיכונים.

קפטניות הקבוצה הן: שירלי כהן מכיתה יב' 1, ושיר פוטרמן מכיתה י' 2.

הבנות מביאות כבוד גדול למקיף ז', כך תלמידי המקיף מסרו לאחר המשחק שהתקיים נגד ערד באולם הספורט של המקיף.
"אני מרגישה גאווה רבה כשאני משחקת ומייצגת את בית הספר, אני מרגישה את התמיכה והעידוד שבית הספר נותן לי וזה מדרבן אותי להמשיך הלאה." כך אומרת חברת הקבוצה, לנה שפירא מכיתה י'-1. ומוסיפה: "אנו מביאות גאווה לבית הספר! אני נורא שמחה לקחת חלק בדבר הגדול הזה."

בנוסף, נבחרת הכדורסל של שכבות ז'-ח' זכתה במקום השני במסגרת המועדון הבית ספרי בגמר של מחוז דרום לאחר שהפסידה לבאר טוביה בהפרש של 6 נקודות בלבד.
לאורך כל העונה נצחו בנות מקיף ז', למעט משחק אחד בלבד, בו הפסידו בהפרש של נקודה אחת בלבד!
את הקבוצה מובילה הקפטן שגיא בן סימון מכיתה ח' 3.

נבחרת הכדורסל של בנות תיכון מקיף ז'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.