9 בינואר 2011

להיות כוכב במקיף ו'

כתבתו של ניר רובין, תלמיד כיתה ז' 6, תיכון מקיף ו'.

"כוכב צומח", תחרות הנערכת מדי שנה בשנה הולמת פעם נוספת במקיף ו'. כולל ראיון עם רכזת החינוך של מקיף ו', שילה כהן, ובנוסף פרטים ומידע על התחרות הנערכת בט"ו בשבט.

"כוכב צומח" הינה תחרות כישרונות הנערכת מדי שנה בשנה בחג האילנות העברי-ט"ו בשבט. ניתן לשיר, לרקוד בתחרות. ישנו חבר השופטים-מועצת התלמידים של תיכון מקיף ו' ומנחת המופע - רכזת החינוך החברתי הגב' שילה כהן.

אודישנים לבחירת מועמדים נערכים ביום א' ה-9 לינואר 2011 באמפי בתיכון מקיף ו'. הפעם התחרות נערכת בט"ו בשבט עצמו (20 לינואר 2011). מטרת התחרות היא לפתח כישרונות מקרב התלמידים. בקיצה מוענקים פרסים למקומות הראשונים.

"מדי שנה בשנה, בט"ו בשבט, אנו עורכים פעילויות למען הקהילה, כגון: נטיות משותפות עם חניכי מעון לילך, מכירת שתילים, מסירת הרווח לגמילות חסידים ועוד. בנוסף החלטנו גם לקיים פעילות אומנותית: 'כוכב צומח' שתטפח כישרונות אומנותיים מקרב תלמידים". כך מספרת על אודות התחרות מארגנת התחרות ורכזת החינוך החברתי הגב' שילה כהן, "אי לכך מדי שנה מתקבצים תלמידים מבורכים בכישרונות מוזיקליים העוברים אודישנים וניגשים לתחרות".
למעוניינים לגבי פרסי התחרות, לפי דבריה של שילה כהן, בתום התחרות כל המתחרים מקבלים תעודת הכרה על נטילת חלק באירוע ולזוכים במקומות הראשונים מוענק פרס מיוחד. מועצת התלמידים של תיכון מקיף ו' מארגנת את האירוע המכובד. עוד אודות התחרות מפי שילה המארגנת: "השנה פנו תלמידים רבים בבקשה לשלב תחרות ריקודים אשר תהיה משולבת במופע המוזיקלי. נראה שהדבר ייצא לפועל כי היענות לכך מרובה. אנו תקווה שט"ו בשבט שהוא חג המסמל צמיחה, ייתן, בנוסף לפעילויות החברתיות למען הקהילה, גם עידוד לצמיחתם של כישרונות אומנותיים מקרב התלמידים". בכך, לפי דבריה של שילה, לא רק התעודה והציונים הם אלו שיעניקו חיבות למעמד התלמיד בבית הספר אלא גם כן יכולות שלא באות לידי ביטוי בתחום הלימודי.

למסקנה: תחרות זו מעניקה מענה לכל התלמידים בעלי כישרון החושקים בהבעתו לציבור.

בהצלחה רבה לכל התלמידים הניגשים לאודישנים!!!

תגובה 1:

  1. התחרות צריכה להיות במתווה של תחרות ריקודים לחוד ושירה ונגינה לחוד מכיוון שיש כאלה שטובים רק באחד מן השלושה ויש כאלה שטובים בכולם וחבל להרוס לאלה שטובים רק באחד או שניים מתוך השלושה

    השבמחק

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.