24 בינואר 2011

תחומי למידה + הורים = מורים ?!

כתבתם של אופק מליק ואריק שייר, כיתה ח' 4, תיכון מקיף ג'.

כיתה ח' 4 מעשירה את תחומי הלמידה שלה גם בעזרת הורי תלמידי הכיתה.
לפעילות לא שגרתית זו נהנים גם התלמידים, אשר לוקחים חלק בחווית למידה בלתי שגרתית וגם ההורים שבהחלט מתרגשים מהמעמד.

רוצים לדעת מה הכוונה ב"לא שגרתית"?!

אז ככה: אימא של איילת (תלמידה בביה"ס), יעל לוי, לימדה אותנו להכין בובות מעיסות נייר וחומרים ממוחזרים. כולנו, כן, גם הבנים וגם הבנות, השתתפנו בפעילות, עיצבנו את פני הבובות קישטנו. ולאט לאט היה אפשר להתחיל לראות דמויות של ממש שנוצרו במו ידינו.

אימא של פאינה (תלמידה בביה"ס), מרינה קניאז'נסקי, מרצה למדעי המחשב, סיפרה לנו על התפתחות המחשב, על ההיסטוריה של המחשבים ועל הדמויות החשובות שעמדו מאחורי תהליך פיתוחו עד לתוצר שלנו כיום.

ההרצאה הבאה הייתה של סבטלנה זמרין, אימא של ארתור (תלמיד בביה"ס), שהרצתה לנו על האינטרנט, על חשיבותו של כלי התקשורת שבלעדיו לא היה פייסבוק, יוטיוב, גוגל וכל האתרים האחרים שאנחנו גולשים בהם יום יום.

השיעור האחרון שלנו הועבר על ידי אימא של פלומה (תלמידה בביה"ס), מרינה פרלוב, שתחום התמחותה הוא כלכלה. מרינה הסבירה לנו מושגי יסוד בכלכלה כגון: מדד המחירים לצרכנים כיצד נקבע, מהו פריים, מהו מט"ח, מהי ריבית וכיצד נקבעת ועוד. 

לסיכום, אנחנו רוצים להודות לכל הורה שהשקיע מזמנו לבוא ולהעשיר את ידיעותינו מעבר לנושאי הלימוד המקובלים. ההסברים מוחשיים וברורים ואנחנו התלמידים וגם המחנכת מרגישים מבורכים. כמו כן, שיתוף הורים בתהליך הלימודי והחינוכי של התלמידים בתוך בית הספר הינו מבורך, מקווים שעוד רבים יבואו, ושההרצאות תהפוכנה למסורת של ממש בבית ספרנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.