24 בינואר 2011

רצון והשקעה יביאו להצלחה!

כתבתה של נטלי כהן, תלמידת כיתה י' 1, תיכון מקיף ז'.
אליעד בן 24 מאשדוד, בוגר קורס טייס.
אליעד הצליח לסיים את קורס הטייס הידוע כקורס הקשה והמפרך ביותר בצה"ל שנמשך 3 שנים. קורס הטייס הוא גם הקורס הנחשב ביותר בצה"ל. לאורך כל הדרך ליוותה את אליעד המשפחה התומכת שמגיל קטן הדגישה את חשיבות הלימודים והמצוינות.

אליעד, ילד כמו כל הילדים, אהב לשחק בצבי הנינג'ה אך בעיקר בלגו, ומגיל 5 החל לנגן באורגן. אליעד אהב מאוד לקרוא ספרים כבר מגיל קטן. מהגן ידע לקרוא ספרים. בבית הספר היסודי היה תלמיד חרוץ, וגם פעיל מבחינה חברתית. הוא היה יושב ראש מועצת התלמידים, ולא הפסיק לקרוא ספרים. הוריו הדגישו את חשיבות הלימודים וחשיבותו של הידע, לא רק ידע לימודי אלא גם ידע כללי. מגיל קטן קרא עיתונים פתר תשבצים והעשיר את ידע העולם שלו. הוריו האמינו בכך שהלימודים חשובים וצריך להשקיע בלימודים ובעתיד זה ישתלם, ובנוסך לכך צריך גם להתעניין ולהשקיע בדברים אחרים. בתיכון אליעד היה תלמיד מאוד חרוץ. המשפחה תמיד דחפה להשקעה בלימודים. אליעד השקיע בלימודים וגם התנדב במד"א.

אליעד תמיד האמין בכך שאם אתה מאמין ביכולת שלך ומאמין בעצמך ומציב מטרות אז אתה תשיג את המטרות שהצבת. "אין דבר העומד בפני הרצון" - אך לא צריך רק להאמין בעצמך, צריך גם ממש לרצות את הדבר שאתה שואף אליו, ומכאן הדרך להשגת המטרה סלולה - זה בתנאי שאתה משקיע בלימודים.

קורס הטייס הוא קורס מאוד קשה ותמיד עוברים הנבחנים סינונים. ישנן דרישות גבוהות מאוד כדי להתקבל לקורס, ובגלל זה תמיד צריך לשאוף למצוינות ולדרוש מעצמך להשקיע ולא לעשות הנחות בדרך ולזלזל.

לסיום, אליעד הוא דוגמה לכך שכל מה שאתם רוצים אתם יכולים להשיג אם תאמינו בעצמכם ותשאפו גבוה למצוינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.