24 באפריל 2013

יום טוב


כתבתן של פאינה קניאז'נסקי ושיר עוזיאל תלמידות כיתה י', מקיף ג', אשדוד.

ביום שלישי ה-5.3 התקיים בבית ספר מקיף ג' פרויקט רב-משתתפים בעקבות 'יום המעשים הטובים'.
כל קבוצת תלמידים התנדבה במקומות שונים בעיר במטרה לתרום ולעזור לאחר.

מספר תלמידים שמוכשרים בתחום הציור התנדבו לצייר על עמודים ברחבי המקיף את ימי בריאת העולם.

כחלק מהפרויקט התנהלה במקיף ג' מכירת דברי מאפה ומתיקה שונים.
תלמידים אשר רצו לתרום ולעזור הכינו עוגות ועוגיות שונות והביאו אותם למכירה. כל הכסף שגויס נתרם לילד שזקוק לניתוח מיידי בחו"ל.

שוחחנו עם אחת מהתלמידות שהשתתפה במכירה:
- מדוע החלטת לקחת חלק במכירת העוגות?
"קודם כל אני אוהבת לאפות ולבשל אני חושבת שהמעט שאני יכולה לעשות למען אחרים זה מה שאני אוהבת, בגלל זה שמחתי לאפות ובדרך גם לעשות משהו טוב שיעזור לאדם אחר."

- האם לדעתך מכירת העוגות צריכה להתקיים מדי שנה במקיף ג'?
"כן, אני מכירה הרבה ילדים שאוהבים לאפות ולבשל וגם תמיד מוכנים לעזור ולסייע למי שצריך אז למה לא לאחד את שני הדברים שהרבה אוהבים ולעשות מזה משהו טוב שיכול לתרום לזולת"?

- מה לדעתך המהות של יום המעשים הטובים?
"אני חושבת שכל היום הזה סובב סביב נתינה.כל מה שהתלמידים עשו היה לעזור לזולת.
גם למעשים הקטנים כמו לאפות עוגיות הייתה משמעות ענקית."

בשנה האחרונה מקיף ג' מייחס חשיבות רבה לערך הנתינה, ויום המעשים הטובים הוא רק דוגמא אחת לכך מיני רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.