17 בינואר 2013

היפנים באים !

 כתבתה של גילי פלדמן, תלמידת כיתה ט', מקיף ג' אשדוד.



רובכם בטח שואלים את עצמכם על מה מדובר כאן, בכתבה. מי אלו ה"אוטקואים"? ובכן, אני פה כדי להכיר לכם עולם שלם של אנשים שמתעניינים בדברים שיכול להיות שאפילו לא הכרתם.

"אנימה" - אנימציה יפנית שיצאה לאור במאה ה-20, ולרוב מתבססת על "מנגות" (קומיקסים יפנים) שמגוללים עלילות שונות ומגוונות, בעלות ז'אנרים שונים לקהל הרחב.

ואכן, מתחת לאף של מעריצי מסי, רונאלדו, גאליס ועוד דמויות מפורסמות, ישנה קבוצה לא קטנה של בני נוער שמבלים את זמנם בצפייה באנימות במחשב, במשחקים הקשורים לאנימות - או בקריאת "מנגות".

בעקבות הפופולאריות של הנושא בקרב אוהבי האנימה וה"מנגה" בשנים האחרונות, צמחו להם קבוצות מעריצים שהקימו ירידים גדולים עם דוכני "אוטאקו" למכירה. בקרב הכנסים האלה, המתפרסמים דרך הרשתות החברתיות .

לרוב, נמכרים ומוצגים מאות דברים הקשורים לעולם ה"מנגות" והאנימות, כגון: פוסטרים, "מנגות" עצמן, "פיגרים" (בובות אנימה) האנימה עצמה, ארנקים, כובעים וכל זה בסימן ה"אוטאקואיי".

הקהילה שלנו - קהילת האוטקואים של אשדוד - מתארגנים לכנס גדול במיוחד שיתקיים בראשון לציון ב-24 בפברואר, חג פורים, בשעה 10:00 בבוקר. אני חייבת להגיד שהרבה מאיתנו מתרגשים ולא יכולים לחכות לכנס הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.