12 בדצמבר 2012

בשיא הסכנה



כתבנו איגנסיו ברנבאום, תלמיד כיתה י', תיכון מקיף ו', סוקר את מצבה של קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, ומבקש להעביר מסר לשחקנים: גם אם אתם בשיא - זה עדיין לא מספיק.

מ.ס אשדוד התחילה בעונה שעברה ממש מצוין, אפילו יותר טוב מהעונה שעברה (שבה כזכור קריית שמונה ניצלה את העובדה שהליגה הייתה חלשה מאוד והיא זכתה באליפות היסטורית) .מ.ס אשדוד הייתה כל העונה שעברה במקום השני עד שנפתח החצי השני של העונה. אשדוד שוב נראתה כמו אשדוד של השנים האחרונות שברגעי השיא היא שוב מפשלת, אבל זה היה משהו שונה. אשדוד הצליחה לסיים במקום ה-6 בטבלה בפלייאוף העליון,שזה מקום מכובד מאוד מבחינתה. אשדוד בשנים האחרונות הצליחה רוב הפעמים להשתייך לצמרת ולא לתחתית כמו שקרה עד לפני 3 שנים. בשנתיים האחרונות (כלומר העונה עד כה,והעונה שעברה) אשדוד התחילה את העונה עם נצחונות מצוינים ומקום שני או ראשון בטבלה, שיצר מן חלום שהנה האליפות יכולה לבוא בזמן הזה. כאמור שנה שעברה זה לא קרה, אבל השנה שוב אשדוד פתחה מצוין את העונה ב-4 נצחונות רצופים והתמקמה במקום הראשון, עד המשחק מול הפועל באר שבע. המשחק הסתיים בתיקו אפס. שם אשדוד חזרה להיות עצמה כשהיא מפסידה כמה משחקים ומנצחת כמה משחקים - מן חוסר יציבות אופייני.
גם בעונה שעברהזה קרה, אבל בעונה הזאת זה קרה יותר מהר: אשדוד אמנם היום במקום השלישי, אבל עם שני הפסדים רצופים.

השנה הקהל שוב התגייס בשביל לעודד את הקבוצה האהובה על העיר, אבל ברגעי השיא מול הקבוצות החשובות שצריך לנצח או לפחות תיקו, אשדוד שוב פישלה ואכזבה הרבה אוהדים (למשל במשחק שהיה נגד מכבי תל אביב - שם אשדוד הביאה כמות שיא של קהל מבחינתה עם 2000 אוהדים שבאו לעודד). היכולת של אשדוד התאפיינה במשחק הבית האחרון שהיה לה נגד הפועל תל אביב אשדוד אירחה את הקבוצה מתל אביב עם אצטדיון מלא באהודים שעודדו את מ.ס אשדוד. אשדוד התחילה להוביל, וכולם חשבו שעכשיו אשדוד תנצח את הפועל תל אביב ותראה שהיא קבוצה יותר בוגרת משנה שעברה. הבעיה שגם השחקנים עצמם התחילו להאמין בזה. כשנפתחה המחצית השנייה חוסר היציבות שמאפיין את אשדוד בא לידי ביטוי. במשחק עצמו שאשדוד הובילה והרשתה לעצמה "להזמין" התקפות של הפועל תל אביב, אבל מה שאשדוד שכחה שבשביל לנצח את הפעול תל אביב או בכלל כל קבוצה שצריך לשחק 90 דקות ולשחק עם אותה יציבות שהיא שיחקה במחצית הראשונה.

בתור אוהד מקווה שאשדוד תתחיל להיות יציבה כדי שלא תיצור לעצמה את האשליה \ חלום שהשנה זה יקרה ויהיה אפשרי לסיים בצמרת הגבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.