6 בפברואר 2012

לסיור יצאנו ופסלים פגשנו

סיור פסלים עירוני לתלמידי בית הספר התיכון מקיף ט' באשדוד.

במסגרת קורסי הבחירה, בתיכון מקיף ט' באשדוד, יצאנו, קבוצת תלמידים המשתתפים בקורס מחשבים, לסיור שהוקדש לפסלים סביבתיים באשדוד בהדרכתה של המורה כוכבה בן שושן.

במהלך הסיור צילמנו עשרות פסלים, חקרנו ותיעדנו את שם הפסל ואת שם האומן והתחקינו אחר מקור השראתם של האומנים היוצרים וגילינו את הרעיון שעומד מאחורי הפסלים השונים המוצבים בעיר אשדוד.

הסיור הווה סיכום לעבודות חקר מתוקשבות שאנו התלמידים ביצענו במהלך המחצית הראשונה של הלימודים בנושאים : "איכות הסביבה" ו"הפיסול האורבאני/ סביבתי" בעיר מגורינו.
אנו מודעים לעובדה שנושאים אלה נמצאים בתנופה משמעותית בשנים האחרונות באשדוד.
בתום הסיור חזרנו לבית הספר עם מידע רב ותמונות מרהיבות ובעיקר עם תחושה של יותר מודעות ורגישות למה שקיים בסיבתנו הטבעית.
אנו נציג את כל התוצרים שנאספו בסיור ובעקבותיו בתערוכה ברחבי בית הספר. ומקווים שנצליח להחדיר לאורחינו בתערוכה זו את הידע שאנו רכשנו במהלך הסיור על פיסול סביבתי.

רוני דיין והילה מתוק - תלמידות קורס מחשבים בבית הספר התיכון מקיף ט' באשדוד

תגובה 1:

  1. מקסים! הייתי רוצה לפגוש אתכם. עשיתם עבודה מקורית וחשובה ואני שמחה שיש לנו את אותם החלומות ושאיפות. שמחה שמצאתי את הפרוייקט אודות לאינטרנט
    סימון מאשדוד ואני מקווה שהתלמידים ייקראו את מה שכתבתי

    השבמחק

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.