26 בדצמבר 2011

מיכא"ל שלי

כתבתה של שרון לולאן, תלמידת כיתה י', תיכון מקיף ז', אשדוד.

מיכא"ל - מיצוי כישורים אישיים למצויינות אישית, הינו פרוייקט העוזר להביא להביא למצויינות של תלמידים בתחומים השונים.

מדי יום חמישי נערך פרוייקט מיכא"ל בבית הספר מקיף ז' אשדוד. מטרת הפרוייקט היא למידה העוסקת במימוש גבוה יותר של הפוטנציאל האישי הטמון בקרב התלמידים.
במהלך הפרויקט נחשפים התלמידים לכמה וכמה נושאים מתחומים הקשורים לבית הספר ולחיי היום יום. בניהם:
  • חיזוק משמעותי במיומנויות הלמידה כהכנה לבגרויות.
  • חשיבה מדעית מודרנית.
  • הקניית מוטיבציה ללימודים גבוהים.
  • פיתוח מיומנויות ביטוי עצמי אומנותי.
  • לימוד ייחודי של נושאי מפתח באנגלית.

ביום ג' האחרון (20.12) הסתיים רשמית הפרוייקט בטקס מרגש. במהלך הטקס כל תלמיד המשתתף בפרוייקט קיבל תעודה אשר מעידה על סיום הקורס לשנת תשע"ב 2011.
כל תלמיד שסיים את הפרוייקט וקיבל תעודה, זכה גם לשיעור לחיים: כדי להגיע אל המטרה עליך להיאבק וללכת עד הסוף ובשום אופן לא להרים ידיים. אם תרצה משהו הוא יקרה רק אם באמת תאמין בעצמך.פרוייקט מיכא"ל הוא דרך חיים שאם תפנים אותה שום כוח שבעולם לא ימנע ממך את ההצלחה בחיים.

כתלמידה שהשתתפה בפרוייקט אני בטוחה שמיכא"ל לא רק תרם לי בתחום הלימודי אלא גם בתחום האישי, וכעת אני מרגישה שאני יכולה לקחת נשימה עמוקה, לחייך חיוך רחב ולצעוד קדימה בבטחה אל העתיד.
והכול הודות לקורס מיכא"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.