7 בפברואר 2011

פרויקט Y.R.F


כתבתו של שון גלס, תלמיד כיתה ז'3, תיכון מקיף ו'

הפרויקט Y.R.F הוא ראשי תיבות של: Youth Renewal Fund שפירושו הוא מרכז ידע. מטרתו לשפר למידה ולקדם תלמידים. הוא מתאים לכל סוגי התלמידים, גם המתקשים וגם המצטיינים. הפרויקט חל בשכבות ז' ו-ח', ומתחיל משעות סיום הלימודים ועד השעה 16:00.

בתחילה התלמידים מקבלים כריך ואוכלים אותו במשך זמן הפסקה קצוב וקצר, לאחר מכן מתחילים בשיעור. רוב המורות הינם מורות מקיף ו' (חוץ ממורה אחת שמגיעה מבחוץ).
התלמידים עובדים ולומדים במגוון רחב של מקצועות שלמדו במשך היום או מקצועות בהם נתקלים בבעיה עם החומר וכך גם יכולים לעשות שיעורים תוך כדי.

האחראית על הפרויקט הינה ריקי משה. מתוך ראיון איתה עולה כי:
איך את מרגישה עם הפרויקט?
"אני מרגישה טוב מאוד לדעת שהפרויקט עוזר ומשפר למידה של מגוון התלמידים, ומקווה שהפרויקט ימשיך ויגדל במשך השנים."

בנוסף לכך, ראיינתי את אחד התלמידים המשתתפים בפרויקט. מתוך ראיון איתו עולה כי:
כיצד אתה מרגיש עם הפרויקט?"אני מרגיש שהפרויקט מעשיר ומוסר לי מידע ומחזק אותי מהבחינה הלימודית, כך אני מבין את החומר טוב יותר ומתקדם ובכך אני גם משתתף יותר בשיעורים. אני מקווה שהפרויקט ימשיך וכך גם אני אמשיך ויתקדם בחומר."

למידע נוסף על פרויקט Y.R.F במערכת החינוך באשדוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.