10 בפברואר 2011

מצילים את דוד

כתבתו של עדן שמיר, תלמיד כיתה י'1, תיכון מקיף ז', אשדוד.

דוד אלחרר בן ה־15 לומד בבית הספר התיכון מקיף ז' באשדוד. לפני כשנתיים התגלתה בגופו מחלת הסרטן והוא נאבק בה באומץ ועבר את כל הטיפולים הנדרשים. בשלב מסויים הייתה אופטימיות וחשבו שהנה קרה הנס והמחלה נרפאה, אך לאחר מכן היא התפרצה ביתר שאת.
בשביל להשתקם, דוד זקוק לטיפול ניסיוני שהוא היחיד שיכול לעזור לו, בבית החולים סנט ג'וד בממפיס שבארה"ב. עד כה נאספו תרומות, חלקן באירוע התרמה מיוחד שנערך למענו, ועתה מנסים לגייס את יתרת הסכום.

הכל התחיל לפני כשנתיים וחצי. דוד, שהיה עד אז ילד פעיל ובריא, החל להתלונן על בחילות, כאבי ראש וכו'. בדיקות שנערכו לדוד בבית החולים איכילוב, גילו אצלו את מחלת הסרטן בעמוד השדרה ובמוח. הרופאים באיכילוב, מיד עם האבחנה, מחליטים שיש לנתח את דוד על מנת להציל את חייו.
בקיץ 2009 מתבשרת המשפחה שדוד החלים והצליח לגבור על הסרטן. אך בסביבות גיל 15 מתקבלת ההודעה שהמחלה חזרה אל דוד והיא אלימה הרבה יותר. כדי לטפל בה דוד צריך לטוס לטיפול ניסיוני בארצות הברית.

דוד זקוק לכ-600 אלף ש"ח על מנת להתחיל בטיפול. עד כה נאספו כ-480 אלף ומתוכם מעל ל-90 אלף בבית הספר התיכון מקיף ז' שבו הוא לומד. שאר הכסף נאסף בבתי ספר אחרים בעיר, לדוגמא: בית הספר "אמירים" שבו אמו של דוד מלמדת. בנוסף, כסף רב נאסף באירוע שהתקיים ב"טרויה" השבוע ובו השתתפו זמרים רבים.

דוד אלחרר והראל סקעת במופע ההתרמה ב"טרויה" באשדוד
את האירוע הפיקה עמותת "רחשי לב". ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, בירך את ראשי העמותה וסיים את דבריו בתקווה שנזכה לשיר כולנו "דוד חי וקיים". רגע השיא באירוע נרשם כשדוד עלה אל הבמה ואמר: "תודה על הכוח שאתם מעניקים לי היום במעמד הזה. אני אחזור מחו"ל בריא ושלם ואנצח שוב את הסרטן".

תלמידי המקיף בו הוא לומד מוסרים שהם מקווים שדוד יחלים במהרה ושזה מצווה לתרום בשבילו.

ניתן לתרום להצלת חייו של דוד אלחרר במספר דרכים:
  • תרומות בכרטיס אשראי בטל': 1-800-28-11-28.
  • טופס מאובטח באתר האינטרנט של עמותת ''רחשי לב'': http://www.rachasheilev.org/
  • הפקדה ישירה: הבנק הבינלאומי (31), סניף 33, מספר חשבון: 409297941 – רחשי לב.
  • תרומות מוכרות למס (סעיף 46). ע.ר. 580156669.
לפרטים נוספים: 050-2996655, 050-9029750.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.