23 בפברואר 2014

מצילים את יהונתן

כתב שלומי מלול תלמיד כיתה י"א, מקיף ג' אשדוד.
תלמידת מקיף ד', אחותו הגדולה של יהונתן חיים יעקוביאן בן שנה ושמונה חודשים,  אשר מתמודד עם מום נדיר שמקורו בכבד התגייסה לעזרת אחריה הקטן. המשפחה זקוקה לתרומה של כמיליון ורבע ש''ח על מנת של יהונתן יוכל לטוסו אל מרכז ההשתלות בבלגיה, שם תועבר אונה מהאם אל בנה וסיכויים גדולים שהוא יחלים.  יהונתן, בתום תקופת שיקום ארוכה, צפוי לשוב ולתפקד כמו כל פעוט בן גילו.
השבוע, תלמידי המקיפים באשדוד שנרתמו לעזרתו של הילד. נערכה מכירת עוגות ומאפים ,דברי מתיקה- הכל מעשה ידם של  התלמידים. כל הרווחים ימסרו למשפחה להמשך הטיפול ולמימון ההשתלה.בנוסף לכך אפילו נערכה התרמה כספית ובה תלמידים עברו כיתה אחר כיתה וביקשו את עזרתם של התלמידים  על מנת להשיג את מטרתם הנכספת.
כמו כן מקיף ד' לקח על עצמו יוזמה וערך מופע התרמה עם מיטב האמנים והזמרים ובוגרי כוכב נולד ומשתתפי "דה וויס". אין מה לעשות יותר מזה, אנו חייבים להציל אותו ולכן אנו צריכים לעשות את כל המאמצים כדי שיהונתן ימשיך לחיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.