17 בינואר 2013

בחרו בחופש

כתבתו של שלומי מלול, תלמיד כיתה י', תיכון מקיף ג', אשדוד.

הבחירות לראשות הממשלה בישראל נקבעו ל-22.1.13. יום הבחירות הוא יום שבתון - מה שאומר שהילדים בחופש מבתי הספר והגנים וההורים, אלו שמחויבים לצאת לעבודה, בעל כורחם יאלצו גם לקחת יום חופש מהעבודה על מנת שיהיה מי שישמור על הילדים אם הם לא ימצאו סידור מתאים.

אז מי יהיה הראש ממשלה הבא? האם ביבי יישאר-או שנצטרך להתרגל לעוד ראש ממשלה חדש ואולי מאכזב? אצל מרבית האנשים היום הזה נתפס כמטרד - ללכת לקלפי, לעמוד דקות ארוכות בתורים, להצביע ולאחר מכן להמתין לספירת הקולות והשבעת ראש הממשלה הבא בתקווה שיצליח לחולל מהפך במצבה של ישראל במבחר תחומים.

אך אנו בני הנוער רואים ביום זה מתנה. אנו לא יכולים למסור את קולותינו על מנת להשפיע על הרכב הממשלה הבאה ולכן זהו יום שאנו נבלה בקניונים, בים (אם מזג האוויר יאפשר) ואולי נצא לטיול עם חברים. בכל מקרה בני הנוער מרגישים "מורווחים" מיום זה והם מייחלים להצעת חוק שבכל שנה יהיו בחירות.

תמר בצאקאשווילי (תלמידת  מקיף ג באשדוד): "הבחירות לכנסת זו הודעה משמחת מכיוון שכך יש חופש מהלימודים ואני כבר תכננתי לצאת לטייל עם חברות ופשוט להנות מהיום הזה, לנצל ממנו את המיטב. כל יום חופש הוא פשוט מתנה"

אז מה אתם הייתם עושים ביום הזה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.