30 ביוני 2011

טקס חלוקת תעודות הצטיינות במקיף ז'

דברי אלדגה גריצ'נר, תלמידת שכבה י' בבית הספר התיכון מקיף ז', אשר סיימה את השנה בהצטיינות יתרה:


אלדנה גריצ'נר
מידי שנה ושנה בית הספר שלנו מקיף ז' מארגן טקס מצטיינים על מנת להדגיש את שאיפתו למצוינות, והבעת ההערכה כלפי אותם התלמידים אשר מגיעים להישגים מעולים. הטקס מייצג את מדיניותו של בית הספר, אשר דוגלת בהשקעה בכל תלמיד ותלמיד, ומתן המשאבים למען עידוד וקידום ההצלחה. בית הספר מעודד פרויקטים ייחודיים, מקיים בו תחרויות וחידונים מכל סוג ומאפשר לתלמידיו לטעום מכל תחומי החיים, הן בפן ההומאני והן בפן הריאלי, אשר גולת הכותרת בו מסתכמת במגמה היוקרתית "ביוטכנולוגיה" (אשר פועלת בבית הספר מזה 6 שנים). חשוב לציין כי בית ספרנו אינו סלקטיבי, לומדים בו תלמידים מכל הרמות והוא מספק מגוון כיתות ייחודיות ומותאמות לתלמידים מתקשים, נוסף על כיתות המופת והמצטיינים, ולכן אחוז התלמידים אשר יוצאים ממנו עם תעודת בגרות הוא בין הגבוהים בארץ.

אני, אלדנה גריצ'נר, תלמידת כיתה י '1 מופת (עולה ל-י"א 1) לוקחת חלק במגמת הביוטכנולוגיה, וסיימתי את שנת לימודיי בהצטיינות יתרה. אני מרגישה כי בתהליך הקשה אותו עברתי להשגת ציונים טובים, בשנה קשה זו כאשר שכבתי ואני רק התחלנו להיכנס לעולם הבגרויות, מוריי עמדו לצידי בכל הדרך. על מנת להגיע להצטיינות יתרה, ולהצטיינות בכלל דרושים מאמצים, השקעה והתמדה. בציונים, כמו בכל דבר אחר בחיים ישנן עליות וירידות, רגעים קשים ורגעים מאושרים, ולכן על מנת להצליח ולהצטיין, הדבר החשוב ביותר הינו תמיד לחתור קדימה, להציב לעצמנו מטרה ברורה ולארגן לוח זמנים מסודר. מובן כי לעיתים יש לעשות ויתורים על מנת להצליח, יש לשבת בבית ולהשקיע גם כאשר אחרים יוצאים לבלות, אך הטעם המתוק והמספק שאדם מרגיש כאשר הוא מצליח להתגבר על כל המכשולים, ולהגיע לאותה המטרה אשר הציב לעצמו בתחילת הדרך גוברת נחרצות על כל הרגעים בהם הורגש הקושי והתסכול. בית הספר מעודד אותנו לערכים של הצטיינות, מצוינות, ונתינה לזולת, ותלמידים אשר ממשיכים ללכת באותה הדרך אשר בית הספר מוביל אותם אליה, תלמידים אשר מצליחים להמשיך בסלילת הדרך להצטיינות אישית, יוכלו להגיע להישגים מצוינים, דבר הנראה בעובדה כי כל שנה ושנה בטקס המצטיינים, אנו נוכחים לדעת כי מספר המצטיינים עולה ועולה.

תגובה 1:

  1. עבודה קשה משתלמת.. טוב לדעת שיש ילדות כמו אלדנה שיקחו את עצמן בידיים וישקיעו.. אלדנה יש לך על מה להתגעות.. המשיכי ככה עלי ואצליחי.

    השבמחק

מינהל החינוך באשדוד רואה חשיבות רבה בשקיפות ובהצגת הנעשה במסגרות החינוך בעיר. חשיבות מיוחדת ניתנת לדעתם של תלמידי העיר על השקפותיהם, המאירים לא פעם את עיניהם של מקבלי ההחלטות. להלן במה לביטויים ולחוויותיהם ממסגרת הלימודים של התלמידים המוזמנים להעביר מפרי עטם למערכת האתר.

המעוניינים לפרסם בעמוד זה, מוזמנים להעביר את הצעותיהם באמצעות
הלינק.